1, Lze zboží objednané po internetu vyzvednout osobně?
2, Kde mohu zakoupené zboží reklamovat
3, Jaké jsou způsoby doručení a placení zboží?
4, Poradíte mi s výběrem?
1, Ano je to možné,po předchozí domluvě přímo v provozovnách Global filament s.r.o na ulici teslova 1129/2 , Moravská Ostrava a Přívoz. Po-Pá 8-17h
2, Zboží můžete reklamovat v sídle společnosti nebo poskytneme službu kurýra DPD zdarma. Kurýr DPD vyzvedne Vaší zásilku, a po doručení reklamovaného zboží k nám, Vám obratem zašleme opravený nebo nový přístroj. Celý proces zařizujeme my, a na Vás je jen zabalit přístroj/zboží do kartonového obalu a zásilku předat přepravci.
3, Zboží můžete vyzvednout osobně na naší provozovně. Lze zde platit i kartou. V případě zaslaní přepravcem lze zaplatit předem bankovním převodem, nebo dobírkou.
4, Rádi Vám poradíme,můžete využít email, telefonický kontakt nebo web chat. Máme k dispozici odborníky také na speciální dotazy.
Kontakty: info@refraktometr-shop.cz , tel. 725 263 474 , p.Machala